This post was originally published on this site

– 1 juli 2020 – 10:47

Vandaag begint de inzendtermijn voor de Dutch Search Awards. De organisatie van de jaarlijkse prijs zoekt de beste campagne of tool op het gebied van search marketing en advertising. Voor het eerst kunnen ook bureaus uit België en Luxemburg meedoen.

Tot eind september kunnen bedrijven en personen hun nominaties voor een Dutch Search Award inzenden. De prijzen zelf zullen op 10 december worden uitgereikt tijdens de vijfde editie van het gelijknamige event.

Vanwege het lustrum zijn er vijf nieuwe categorieën in het leven geroepen waarvoor belangstellenden een case kunt insturen. Deze categorieën zijn toegevoegd om aandacht te geven aan de ontwikkelingen en transformaties die plaatsvinden rondom search. Zo maken ‘Beste E-commercecampagne’, ‘Beste B2B-campagne’ en ‘Beste B2C-campagne’ hun debuut. Daarnaast is ook ‘Beste fullfunnelcampagne’ als categorie toegevoegd. Die belicht campagnes waarbij naar de gehele customerjourney is gekeken.

Ook de nieuwkomers in de industrie worden in de spotlight gezet: ‘Beste nieuwkomer’ is een categorie voor startende agencies, ZZP’ers, merken en andere professionals die niet eerder een case hebben ingezonden.

De organisatie is ook op zoek naar initiatieven die goed of effectief inspeelden op de uitbraak van het coronavirus. “Omdat daarvoor veel innovatieve campagnes en oplossingen zijn uitgekomen, is de categorie ‘Meeste impact/ COVID-campagne’ toegevoegd als (bonus) categorie.”